ŞIRNAK ÜNİVERSİTESİ
TURİZM VE OTEL İŞLETMECİLİĞİ YÜKSEKOKULU GASTRONOMİ VE MUTFAK SANATLARI BÖLÜMÜ
TURİZM VE OTEL İŞLETMECİLİĞİ YÜKSEKOKULU GASTRONOMİ VE MUTFAK SANATLARI BÖLÜMÜ
MESLEK YÜKSEKOKULU OTEL, LOKANTA VE İKRAM HİZMETLERİ BÖLÜMÜ
LİSANSÜSTÜ EĞİTİM ENSTİTÜSÜ/TURİZM İŞLETMECİLİĞİ (DR)/
SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ/TURİZM İŞLETMECİLİĞİ (YL) (TEZLİ)/
Tez: Tüketicilerin konum tabanlı sosyal ağları kullanma eğilimleri: Yiyecek içecek işletmeleri örneği
İŞLETME FAKÜLTESİ/İŞLETME BÖLÜMÜ/
İZMİR MESLEK YÜKSEKOKULU/OTEL, LOKANTA VE İKRAM HİZMETLERİ BÖLÜMÜ/TURİZM VE OTELCİLİK PR./